Sunday, August 27, 2017



Finally, my first blog! Yeay!

Never thought that I would ever get interested in writing. Through my years in school, I always hated it! I used to struggle to get my thoughts down on paper. Essays and reports, hated it. I didn't even write a diary! Yet, now in my twenties, I just created my first blog. Well, people do change, don't they?

I have been thinking to create a blog for several years, but never did, until now. Every time I went to a nice place or got a cheap yet very delicious food or got an excellent service , I always wanted to write a review to show my gratitude, also in hope that I help the business to get better publication. I guess I get more appreciative as I become older. :p

I'll write everything on this blog, foods, places, fashion, even pets! Welcome to the Pink Cat Diary <3

||

Akhirnya, blog pertama gue ! Yeay!

Sebelumnya gue ga pernah kepikiran akan kepingin 'menulis'. Waktu jaman sekolah dulu, gue benci banget sama menulis. Biasanya gue kesulitan untuk menuangkan apa yang ada dalam pikiran gue ke tulisan. Pokoknya tugas-tugas yang butuh menulis semacam laporan, esai atau apa pun itu gue benci. Gue dulu bahkan ga nulis diary! Tapi sekarang entah ada angin apa tiba-tiba terinspirasi pingin menulis, akhirnya jadilah blog pertama gue ini.

Sebenernya udah agak lama kepikiran mau buat blog, tapi ga pernah jadi. Setiap kali gue pergi jalan-jalan ke tempat yang asik atau makan makanan enak atau dapat service yang memuaskan rasanya pingin selalu kasih review, maksudnya biar membantu bisnisnya juga gitu.. Kayaknya semakin tua saya semakin bijak ahaha

Di blog ini gue akan tulis apa pun, makanan, fashion, tempat-tempat asik, bahkan binatang peliharaan! Selamat datang di Pink Cat Diary <3





Pink Cat Diary . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates